Jacqueline Smit
Ik ben er voor die momenten dat je denkt” #watnu?
Volgens de vakbladen, de boekjes en de headhunters beweeg ik me ‘op het vlak van digitale transformatie en verandermanagement’. Dat klinkt mooi, maar als je mij op de man af zou vragen wat ik nu eigenlijk precies doe, zou ik antwoorden: “ik breng mensen en merken naar het nu”. Dat klinkt misschien een stuk minder hip, maar raakt wel meer mijn kern.
Waar je me ’s nachts voor wakker mag bellen, zijn ‘oude’ merken. Met een lange traditie, en een indrukwekkende heritage. Hoewel ik van de keiharde resultaten ben, van dat wat er uiteindelijk onder de streep staat, werk ik vanuit een mensgerichte en idealistische houding.
Jacqueline begon haar loopbaan in ‘de media’. Op een plek waar bedrijven en merken de weg verkenden naar technologie die de wereld in een hogere versnelling zet. Daarna volgden Microsoft, CEO bij Radio 538 en Commercieel directeur bij TMG. Nu is zij voor zichzelf begonnen: Rockport Ink.